28.8.06

Που πέφτει η Ιαπωνία;;; ΟΕΟ;;;


Ναι... είμαστε στους 8 του MUNDObasket 2006!!! θα βάλουν κανένα αεροπλάνο, πλοίο, τραίνο, λεωφορείο; Δεν γίνεται να το χάσω κάτι τέτοιο...
Για όσους ενδιαφέρονται για το πρόγραμμα...εδώ

(updated 30/8/2006: Σάββας; τσάϊ!, είμαστε στους 4 πλέον μετά την νίκη επί της Γαλλίας...το μετάλιο το έχουμε σίγουρο, ευελπιστώ και για το χρυσό!!!)

(updated 1/9/2006:EEE,OOO το πήραμε, το πήραμε το παγκόσμιό!!!, όλοι στους δρόμους τώρα!!!)

(updated 4/9/2006: Δύσκολη μέρα για μένα η χθεσινή και για το λόγο αυτό είπα να κάνω τα σχόλιά μου σήμερα...καταρχάς οφείλω να ομολογήσω τον θαυμασμό μου για αυτή την ομάδα και κατεπέκταση την εκτίμησή μου και για τον Π.Γιαννάκη αλλά και για το υπόλοιπο προπονητικό team (οι όχι και τόσο ορατοί "ήρωες") αλλά σε ότι αφορά τον χθεσινό αγώνα η κατάσταση ήταν άθλια, τα παλικάρια αλλού πατούσαν και αλλού βρισκόταν, λες και στο παρκέ ήταν μόνο οι Ισπανοί...ο πανικός τους ήταν ζωγραφισμένος στα πρόσωπά τους από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα της πρώτης περιόδου (λογικό αλλά και παράλογο ταυτόχρονα...). Οι μόνοι που την "πάλευαν" την κατάσταση μέχρι το τέλος ήταν ο αρχηγός Κακιούζης και ο Παπαλουκάς, αλλά πόσο να αντέξουν και αυτοί... Το "κρίμα" για εμένα δεν είναι οτι χάσαμε (παταγωδώς!) και ούτε οτι οι Ισπανοί ήταν καλύτεροι...απλά εμείς είμασταν απόντες, λες και το κύπελο το είχαμε πάρει μετά από τον αγώνα επί των Η.Π.Α. Τέλος πάντων και εδώ που φτάσαμε ήταν υπέρβαση αλλά δεν πιστεύω οτι αυτή η ομάδα δεν μπορεί να φτάσει και τα μέγιστα...καλή ξεκούραση τώρα, καλή συνέχεια και ως λάτρης του μπάσκετ και εις ανώτερα παίδες!

4 σχόλια:

Infrared είπε...

kai anarotiomouna ti parakolouthousan oloi stis tileoraseis oli mera!

domino είπε...

δεν ξέρω...εγώ πάντως είμαι μέσα στα νεύρα...γιατί οι ώρες που παίζουν (λογικές για την άλλη άκρη του κόσμου) είναι εργάσιμες για εμένα και τα βλέπω στην επανάληψη γνωρίζοντας το αποτέλεσμα...not intresting at all!

Infrared είπε...

kundos!!! (sxetika me to teleytaio update).
Gia akomi mia fora milises orthoTATA

domino είπε...

Δεν ξέρω αν μίλησα ορθότατα (ευχαριστώ για το σχόλιο πάντως) αλλά αυτό που με εκνευρίζει είναι όλοι αυτοί οι ανόητοι δημοσιογράφοι και οι πολιτικές προσωπικότητες που όταν λένε "μπράβο στην δευτεραθλήτρια του κόσμου" είναι σαν να τους έχουν χώσει ένα αγγούρι στον κ***.Έλεος, ακόμη να συνειδητοποιήσουν οτι η κατάκτηση του αργυρού σε παγκόσμιο επίπεδο είναι επίτευγμα; Έλεος καλέ μου κόσμε....